Terug naar alle categorieën

Vraag Bonus korting "Blijven Loont"

1 Reactie
  • Tom Hoogeveen Auteur
    Nieuwkomer
    Reacties: 0

29 december 2017, 14:05

Nuon geeft aan dat Blijven Loont, echter ik heb zo mijn vraagtekens. Wij zitten al jaren bij het Nuon en hebben reeds een bonuskorting opgebouwd van 25%. Echter wij hebben ook zonnepanelen en leveren terug aan het Nuon, voor zover ik kan zien op de afrekeningen en ook op de jaaropgaven krijg je alleen 25% korting op KWHh (Stroom) en niet op gasgebruik. Nu we terug leveren krijg je volgens mij helemaal geen korting en stelt deze zogenaamde bonuskorting helemaal niets voor en kun je dus uiteindelijk voor een echte bonuskorting 200,00 euro beter overstappen naar een andere leverancier lijkt me dan levert het nog wat op.........
  • EugeneEugene
    Moderator
    Reacties: 933

10 januari 2018, 16:21

Hoi Tom, dank je voor jouw bericht. Onze verontschuldigingen voor de late reactie. In dit geval haal je niet zoveel uit Nuon Blijven Loont. Ik begrijp dat niet voor jou niet echt van toepassing is. We hebben echter ook leveringscontracten waarmee je een bonus voor teruggeleverde elektriciteit krijgt. Heb je dit al eens gezien? Kijk hier maar eens.

Groeten,
    Eugene

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie