Terug naar alle categorieën

Vraag Opzeggen nieuw contract

1 Reactie
  • skelo Auteur
    Nieuwkomer
    Reacties: 0

    14 mei 2017, 13:50

    Krijg geen contact met Nuon! De site is langzaam en ik krijg de mail over het opzeggen van mijn nieuwe contract niet verzonden. Zie onderstaande mail.

    Op 13 mei krijg ik een brief binnen voor het bevestigen energielevering op mijn nieuwe adres. In de brief staat dat ik het nieuwe contract zonder opgave van reden binnen 14 dagen op kan zeggen. Ik zeg het nieuwe contract voor het adres ....... op. Ik wil geen klant van Nuon meer zijn.
    Op mijn Nuon lukt het niet om het contract op te zeggen!
  • EugeneEugene
    Moderator
    Reacties: 826

    15 mei 2017, 16:27

    Goedemiddag, Skelo. Dank je voor jouw bericht. Jouw verzoek is vandaag door mijn collega uitgevoerd. De aanmelding is geannuleerd. Ik vind het jammer om te lezen dat je geen klant meer wilt worden. Waar komt dit gevoel vandaan? Kunnen we dit gevoel bij je weghalen?

    Groeten,
    Eugene

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie