Terug naar alle categorieën

Vraag Koppelen mijn nuon account

Trefwoorden:
5 Reacties
  • remcocramer Auteur
    Nieuwkomer
    Reacties: 1

2 oktober 2017, 15:53

Ik zou graag mijn huidige contract gekoppeld zien aan mijn mijn nuon account, maar ik kan mijn email adres niet koppelen omdat die al een mijn nuon account heeft.
    Hoe kan ik dit laten koppelen?
  • JeppeJeppe
    Moderator
    Reacties: 55

3 oktober 2017, 16:40

Hallo Remco, welkom op het forum!

Ik kan het account voor je koppelen aan je e-mailadres. Daarvoor moet ik dan wel het oude account verwijderen. Is dat akkoord? In dat geval ontvang ik graag je postcode, huisnummer en e-mailadres in een privébericht. Dat stuur je door op mijn foto te klikken en rechtsboven voor de knop "stuur bericht" te kiezen.

Groet, Jeppe
  • remcocramer Auteur
    Nieuwkomer

3 oktober 2017, 16:46

Beste Jeppe,

Dit is vanmiddag geregeld via de chat en niet meer actueel.
    Jeppe schreef:

Hallo Remco, welkom op het forum!

Ik kan het account voor je koppelen aan je e-mailadres. Daarvoor moet ik dan wel het oude account verwijderen. Is dat akkoord? In dat geval ontvang ik graag je postcode, huisnummer en e-mailadres in een privébericht. Dat stuur je door op mijn foto te klikken en rechtsboven voor de knop "stuur bericht" te kiezen.

Groet, Jeppe

• JeppeJeppe
    Moderator
    Reacties: 55

3 oktober 2017, 16:55

Duidelijk Remco, fijn dat het geregeld is!

Groet, Jeppe
  • Simone1972
    Nieuwkomer

6 oktober 2017, 20:31

Ik heb hetzelfde probleem, probeer mijn nuon te koppelen aan mijn contract, dit lukt niet omdat mijn oude contract nog gekoppeld is aan mijn email adres. Hoe kan ik dit verhelpen?
  • EugeneEugene
    Moderator
    Reacties: 757

12 oktober 2017, 16:52

Simone1972 schreef:

Ik heb hetzelfde probleem, probeer mijn nuon te koppelen aan mijn contract, dit lukt niet omdat mijn oude contract nog gekoppeld is aan mijn email adres. Hoe kan ik dit verhelpen?

Hoi Simone1972, dank je voor jouw bericht. Mijn verontschuldigingen voor de late reactie. Ik zie dat mijn collega het probleem inmiddels heeft verholpen. Als er nog vragen zijn, hoor ik het graag.

Groeten,

Eugene

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie