Terug naar alle categorieën

Vraag Afleverset vervangen

1 Reactie
  • RensHC Auteur
    Nieuwkomer
    Reacties: 0

11 oktober 2017, 21:08

Ik kreeg van bekenden te horen uit de omgeving dat de afleverset wordt vervangen in Duiven & Westervoort.
    Hoe weet ik of ik hier ook in aanmerking voor kom en als ik dit wil waar ik dit kan aangeven?

Ik heb hier al eens voor gebeld met de KS maar die vertelde dat de oudere versies beter zijn (echt, ook die van 1988?).
    De mensen met de modernere variant schijnen aardig wat te besparen en efficiënter warm tap water te creëren.

En als mijn berekeningen kloppen dan is 181,09 euro aan huur voor de afleverset inclusief zelf warm tap water creëren gunstiger dan het al warm het huis binnen laten komen.
  • EugeneEugene
    Moderator
    Reacties: 757

12 oktober 2017, 16:48

RensHC schreef:

Ik kreeg van bekenden te horen uit de omgeving dat de afleverset wordt vervangen in Duiven & Westervoort.
    Hoe weet ik of ik hier ook in aanmerking voor kom en als ik dit wil waar ik dit kan aangeven?

Ik heb hier al eens voor gebeld met de KS maar die vertelde dat de oudere versies beter zijn (echt, ook die van 1988?).
    De mensen met de modernere variant schijnen aardig wat te besparen en efficiënter warm tap water te creëren.

En als mijn berekeningen kloppen dan is 181,09 euro aan huur voor de afleverset inclusief zelf warm tap water creëren gunstiger dan het al warm het huis binnen laten komen.

Hoi Rens, mijn collega heeft jouw vraag bij onze collega's van de afdeling Warmte neergelegd. Zodra we een antwoord hebben ontvangen, laat ik het aan je weten.

Groeten,

Eugene

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie