Terug naar alle categorieën

Vraag Oxxio Meterstand Doorgeven

Trefwoorden:
oxxio ,
3 Reacties
  • Mark Lewis Auteur
    Nieuwkomer
    Reacties: 1

7 juli 2017, 09:23

Hallo,
    Ik moet mijn meterstanden doorgeven. Het enige punt is dat ik een meter heb met één digitale meter die niet overeenkomt met de afbeelding (op de Nuon website). Deze digitale meter geeft een ToT, Hoog en Laag stand aan. Wat hoort nu bij wat? Is Telwerk 1 ToT,Hoog of Laag? en wat is Telwerk 3?
  • EugeneEugene
    Moderator
    Reacties: 826

11 juli 2017, 14:30

Hoi Mark, dank je wel voor jouw bericht. Ik begrijp dat het verwarrend kan zijn om de meters af te lezen. Ik ga je hiermee helpen. Bij ons is telwerk 1 laag en telwerk 2 hoog. Telwerk 3 staat bij ons niet geregistreerd. Meestal zijn de telwerken 3 en 4 voor de mensen die zonnepanelen hebben en elektriciteit terug leveren. Als je het zeker wilt weten, raad ik je aan om contact met jouw netbeheerder op te nemen. Ik zie dat we al meterstanden hebben ontvangen. Ik zou deze toch voor de zekerheid willen controleren. Is het mogelijk dat je foto's van de verschillende standen maakt en deze hier plaatst? Als je het liever privé naar ons stuurt, dan kan dit ook via een privebericht op Twitter of Facebook. Laat het me maar weten. Alvast bedankt. Groeten, Eugene
  • Mark Lewis Auteur
    Nieuwkomer
    Reacties: 1

11 juli 2017, 19:30

Hallo Eugene, bedankt voor de antwoord, volgens mij had ik toch goed.

groeten Mark

2 Attachments

• EugeneEugene
    Moderator
    Reacties: 826

19 juli 2017, 15:01

Dank je, Mark. Mijn verontschuldigingen voor de late reactie. Ik heb die meterstanden voor de zekerheid naar mijn collega's doorgestuurd om te controleren of wij het wel goed hebben geregistreerd.

Groeten,
    Eugene

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie