Terug naar alle categorieën

Vraag Extreem hoge meterstand (4200m3) voor rijtjeshuis van 120m2

Trefwoorden:
1 Reactie
  • ccccccccc Auteur
    Nieuwkomer
    Reacties: 0

26 september 2017, 18:52

Vandaag de rekening gekregen van Nuon waarin ineens een verbruik van 4200m3 gas staat. Ik heb een hele oude gasmeter en ze hebben afgelopen jaar de schotel bovenop vervangen omdat de gasdruk niet goed was voor mn nieuwe Avanta CW3 ketel.
    Ik weet even niet wat te doen.,, Ze willen nu 4000 EUR afschrijven op 9 okt. Wat is jullie advies Nuon? Ik werd telefonisch naar Stedin doorverwezen maar als die zeggen dat t klopt heb ik een heel groot probleem,..
  • JeppeJeppe
    Moderator
    Reacties: 55

28 september 2017, 14:09

Hallo ccccccccc, welkom op het forum!

Ik kan mij voorstellen dat je schrikt van dit verbruik wanneer het hoger uitvalt dan andere jaren. Het is in ieder geval goed om na te gaan waar dit hoge verbruik vandaan komt. In de tussentijd kun je een betalingsregeling afspreken zodat dit bedrag niet in één keer hoeft te worden voldaan. Mocht het verbruik niet kloppen dan passen wij uiteraard je jaarafrekening aan. Is een betalingsregeling voor jou momenteel een goede tussenoplossing?

Groet, Jeppe

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie