Terug naar alle categorieën

Vraag Verkopers aan de deur

1 Reactie
  • Maaikeburg Auteur
    Nieuwkomer
    Reacties: 0

12 april 2017, 10:19

Gisteravond 11 april stonden er 2 jonge mannen aan de deur die op een hele vervelende manier ons wilde laten overstappen op nuon.wij zitten bij essent en zijn tevreden dus blijven daar.
    Daar waren de jongens het niet mee eens en bleven maar aandringen en hebben dan ook vervelende dingen gezegd.
    Dit lijkt mij niet de bedoeling van nuon om aan nieuwe klanten te komen.
  • EugeneEugene
    Moderator
    Reacties: 620

12 april 2017, 14:20

Hoi Maaike, goed dat je dit aangeeft. Onze verontschuldigingen hiervoor. Wij verwachten van onze medewerkers dat ze zich netjes gedragen. Kan je mij via een privebericht meer informatie over geven? Konden ze zich als Nuon medewerkers identificeren? Of kan je een omschrijving geven? En hoe laat was dat bezoek? We vinden deze informatie belangrijk zodat we met deze medewerkers in gesprek kunnen gaan. Je kunt mij een privébericht sturen door hier te klikken. Zou je hierin ook jouw adres door willen geven? Dan kunnen we hier beter mee aan de slag. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Eugene

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie