Terug naar alle categorieën

Beantwoord Gebruiks- overzicht

3 Reacties
  • H. Koldewijn Auteur
    Nieuwkomer
    Reacties: 1

4 oktober 2017, 13:09

Op het gebruiks/overzicht van mijn nuts aansluitingen staat al geruime tijd vermeld dat ik zonnepanelen heb. heb noch eens goed op het dak gekeken maar kan ze niet vinden.
    Hierover heb ik al 2 keer contact gehad met de NUON. erg veel begrip en vriendelijk te woord gestaan. maar helaas in het laatste overzicht had ik nog steeds onzichtbare zonnepanelen.
    Zelf denk ik dat ik het overzicht van een ander krijg. een verwisseling dus. Nuon vind het heel erg vreemd en snapt het niet. Ik ook niet maar wordt het wel zat.

Nuon. Doe iets want dit gaat niet goed.

Het betreft de aansluiting Ambachtsweg 10 Huizen.
    Gemarkeerd als antwoord: Jeppe op 5 oktober 2017, 16:50

Hallo H. Koldewijn, bedankt voor je bericht.

Ik begrijp dat je graag een correcte registratie hebt van je aansluiting. Ik ga graag voor je na wat ik terug kan vinden. Mag ik hiervoor je postcode en huisnummer in een privébericht? Dat stuur je door op mijn foto te klikken en voor "stuur bericht" te kiezen. Ik adviseer je ook je gegevens hier weg te halen omdat ze nu openbaar staan.

Groet, Jeppe

Bekijk origineel
  • JeppeJeppe Antwoord
    Moderator
    Reacties: 59

5 oktober 2017, 16:50

Ik begrijp dat je graag een correcte registratie hebt van je aansluiting. Ik ga graag voor je na wat ik terug kan vinden. Mag ik hiervoor je postcode en huisnummer in een privébericht? Dat stuur je door op mijn foto te klikken en voor "stuur bericht" te kiezen. Ik adviseer je ook je gegevens hier weg te halen omdat ze nu openbaar staan.

Groet, Jeppe
  • H. Koldewijn Auteur
    Nieuwkomer
    Reacties: 1

6 oktober 2017, 12:51

Jeppe schreef:

Groet, Jeppe

Hallo Jeppe.

Het betreft Ambachtsweg 10 1271AM in Huizen Aannemersbedrij H.C. Koldewijn & Zn. .

De gegevens zijn openbaar. verkrijgbaar bij kvk en op internet. privee bestaat niet meer.
  • EugeneEugene
    Moderator
    Reacties: 875

12 oktober 2017, 16:37

Dank je voor de reactie. Mijn verontschuldigingen voor de late reactie. Ik zie inderdaad dat je eerder met een collega hierover hebt gesproken. Deze heeft bepaalde verzoeken uitgezet om dit te verhelpen. Ik heb bij de betreffende collega gevraagd wat de status is.

Ik laat het je zo snel mogelijk weten.

Groeten,

Eugene

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie