Terug naar alle categorieën

Vraag Wachtwoord wijzigen niet mogelijk

5 Reacties
  • Marinus Auteur
    Nieuwkomer
    Reacties: 2

7 februari 2017, 15:34

Al dagen probeer ik mijn wachtwoord op MijnNuon te wijzigen.
    Steeds krijg ik een foutmelding en "Sorry er wordt hard aan gewerkt op dit probleem op te lossen".
    Hiervan merk ik echter NIETS.
    Herhaaldelijk bellen en mailen naar de Klantenservice van Nuon levert alleen maar de reactie op dat de Klantenservice mij niet kan helpen.
    Echter de veiligheid van mijn gegevens, die ik in handen heb gegeven van Nuon, is in het geding.
    Dit is niet langer acceptabel en mijn vraag is of iemand bij Nuon haar Klantenservice kan helpen zodat ook haar klanten weer service gaan ervaren!.
  • BarryBarry
    Moderator
    Reacties: 938

8 februari 2017, 14:02

Dankjewel voor je bericht, Marinus. Natuurlijk vervelend dat het niet lukt. Ik stuur je een privébericht met daarin enkele aanvullende gegevens zodat je kunt inloggen.

Groeten,
    Barry
  • Marinus Auteur
    Nieuwkomer

10 februari 2017, 16:32

Beste Barry,

Aardig dat je mij hierover een privebericht hebt gestuurd. Daarop heb ik onmiddellijk geantwoord.
    En vervolgens hoor ik niets van je!

Groet,
    Marinus
  • BarryBarry
    Moderator

13 februari 2017, 12:58

Goedemiddag Marinus, excuses voor de late reactie. Ik heb zojuist je privébericht beantwoord. Hopelijk vinden we snel de oplossing.

Groeten,
    Barry
  • Marinus Auteur
    Nieuwkomer

13 februari 2017, 15:48

Ook deze door jouw voorgestelde werkwijze werkt niet.
    Ik heb je een privebericht gestuurd en verwacht dat jij het probleem nu echt gaat oplossen.

Groet,
    Marinus
  • BarryBarry
    Moderator

14 februari 2017, 12:53

Dankjewel voor het proberen. Ik ga er nu achteraan om dit verder uit te late zoeken! Bedankt voor je geduld.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie