Terug naar alle categorieën

Vraag Stedin contract doorgeven

3 Reacties
  • Zant Auteur
    Nieuwkomer
    Reacties: 1

19 maart 2017, 16:40

Hallo,
    Stedin geeft aan geen leverancier bekend te hebben en dreigen met afsluiting, terwijl ik een nieuw contract bij Nuon heb afgesloten. Wat te doen?
  • EugeneEugene
    Moderator
    Reacties: 599

20 maart 2017, 13:39

Hoi Zant. Ik zie dat je vanaf 1 januari klant van Nuon bent. Ik zie echter wel alleen een aanmelding voor elektriciteit. Voor gas niet. Wellicht is dat het probleem. Weet je hoe dit komt? En wil je dat ik je zo snel mogelijk voor gas aanmeld?

Groeten,
    Eugene
  • Zant Auteur
    Nieuwkomer
    Reacties: 1

20 maart 2017, 14:54

Hi Eugene,
    ik weet niet hoe dit komt, maar zou me graag aanmelden. Kun je iemand contact laten opnemen of een offerte laten doen?
    hartelijk dank.
    gr. Jeroen
    Eugene schreef:

Hoi Zant. Ik zie dat je vanaf 1 januari klant van Nuon bent. Ik zie echter wel alleen een aanmelding voor elektriciteit. Voor gas niet. Wellicht is dat het probleem. Weet je hoe dit komt? En wil je dat ik je zo snel mogelijk voor gas aanmeld?

Groeten,
    Eugene

• EugeneEugene
    Moderator
    Reacties: 599

21 maart 2017, 16:12

Hoi Jeroen,

Ja, dat kan zeker. Ik kan morgen contact met je opnemen. Wat is het beste tijdstip om je te bellen? Zou je jouw telefoonnummer via een privebericht naar mij toe willen sturen? Je kunt mij een privébericht sturen door hier te klikken.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Eugene
    Nuon Webcare

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie