Terug naar alle categorieën

Vraag Mijn Verbuik

Trefwoorden:
25 Reacties
  • Gerrit123 Auteur
    Nieuwkomer
    Reacties: 5

24 februari 2017, 09:52

Klopt het dat de waarden van mijn verbruik de laatste 2 dagen niet opgehaald kunnen worden? Ik krijg sinds de laatste 2 dagen niets meer binnen op "gas" en "stroom" via de PC (inlog).
  • Gerrit123 Auteur
    Nieuwkomer

24 februari 2017, 09:53

Moet natuurlijk zijn "Mijn Verbruik".
  • EugeneEugene
    Moderator
    Reacties: 757

24 februari 2017, 14:14

Hoi Gerrit123,

Het kan zijn dat het tijdelijk is onderbroken. Of een vertraging bij de netbeheerder bij het doorgeven van de meterstanden. Mag ik via een privebericht jouw adresgegevens? Wellicht kan ik al iets vinden. Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn foto te klikken en op de volgende pagina te kiezen voor 'stuur bericht'.

Met vriendelijke groet,
    Eugene
  • Tamara
    Nieuwkomer
    Reacties: 3

25 februari 2017, 19:27

Hoi Eugene, ik heb precies hetzelfde! Ik kan mijn dagelijks verbruik t/m 22 feb. inzien maar de 23e en 24e staat op 0 , geen verbruik gemeten ??? Is dit een probleem aan jullie kant of ligt het aan de netbeheerder?

Alvast bedankt voor een reactie en vriendelijke groet,
    Tamara
  • EugeneEugene
    Moderator

27 februari 2017, 12:39

Hoi Tamara,

Goed dat je het even aangeeft. ik zie dat er vandaag en gisteren ook geen meterstanden zijn doorgegeven/opgenomen. Ik schakel de hulp van mijn collega's in die mij hier meer over kunnen vertellen. Ik kom zo snel mogelijk terug met een antwoord. Ook voor jou, Gerrit!

Met vriendelijke groet,

Eugene
  • Tamara
    Nieuwkomer

27 februari 2017, 20:18

Dankjewel alvast Eugene, Ik vind het wel zo prettig om dagelijks mijn verbruik in te zien! Ik ben benieuwd of ik wel deze week gewoon mijn wekelijkse meterstand te zien krijg? Die zie ik meestal op dinsdag!
  • EugeneEugene
    Moderator

28 februari 2017, 13:10

Tamara schreef:

Dankjewel alvast Eugene, Ik vind het wel zo prettig om dagelijks mijn verbruik in te zien! Ik ben benieuwd of ik wel deze week gewoon mijn wekelijkse meterstand te zien krijg? Die zie ik meestal op dinsdag!

Dat kan ik helaas niet met zekerheid zeggen, Tamara. We hebben wat storingen op Mijn Verbruik gehad. Dit kan er een van zijn. Mijn collega's zijn hard aan het werk om alles op te lossen.

Ik laat het je weten.

Met vriendelijke groet,
    Eugene
  • Tamara
    Nieuwkomer

28 februari 2017, 15:19

Ter info: Het lijkt met vertraging binnen te komen, inmiddels kan ik de 23e en 24e inzien. Mijn meterstanden van afgelopen week (18 t/m 25 feb) stonden ook gewoon vermeld vandaag, dus het zal vast uiteindelijk wel goed komen :)
  • fazant1968
    Nieuwkomer
    Reacties: 2

28 februari 2017, 23:19

Ik heb de meterstanden eens goed bekeken dat alles klopte en goed had ingevuld.Maar het kan wel eens schommelen met mijn energie verbruik.Of ik iets teveel of te weinig verbruikt hebt.:8
  • Gerrit123 Auteur
    Nieuwkomer

1 maart 2017, 11:09

De afgelopen 3 dagen (26,27,28) nog steeds niet zichtbaar.
  • EugeneEugene
    Moderator

1 maart 2017, 14:02

Hoi Tamara en Gerrit123,

Zoals jullie wellicht al hebben gemerkt, komen de meterstand met een vertraging binnen. Dit is een storing die sinds vorige week de kop opstak. Wij zijn hard bezig dit te herstellen. Wij willen natuurlijk ook dat de meterstanden snel zichtbaar zijn. We hopen dit rond 3 maart op te hebben gelost. Onze verontschuldigingen voor het ongemak en danken jullie voor jullie geduld.

Met vriendelijke groet,

Eugene
  • Gerrit123 Auteur
    Nieuwkomer

1 maart 2017, 14:03

Dank voor de terugmelding.
  • EugeneEugene
    Moderator

1 maart 2017, 14:05

fazant1968 schreef:

Ik heb de meterstanden eens goed bekeken dat alles klopte en goed had ingevuld.Maar het kan wel eens schommelen met mijn energie verbruik.Of ik iets teveel of te weinig verbruikt hebt.:8

Hoi fazant1968,

Heb je een vraag over jouw verbruik? Of is het meer een constatering? ;)

Met vriendelijke groet,

Eugene
  • Gerrit123 Auteur
    Nieuwkomer

10 maart 2017, 20:46

Geachte heer, mevrouw,

Inmiddels zijn we 14 dagen verder en nog steeds geen meterstanden in "Mijn Verbruik" Online.
    Kunt u iets zeggen over "waarom" en "wanneer" het wel weer zou kunnen gaan werken?
    Met vriendelijke groet.
  • EugeneEugene
    Moderator

15 maart 2017, 16:00

Hoi Gerrit, De storing zorgt ervoor dat de opgenomen meterstanden niet weer worden gegeven. Hier zijn we hard mee bezig. We hopen dit 30 maart op te hebben gelost. Het spijt me dat ik geen beter nieuws voor je heb. Groeten, Eugene
  • Rdv
    Nieuwkomer
    Reacties: 1

16 maart 2017, 19:23

Ik kan al sinds januari geen correct stroomverbruik meer aflezen in mijn Nuon. Alleen met terugleveren uit krijg ik iets van gegevens maar een verbruik van 800 kw per maand strookt niet met mijn meterstanden. Al zeker 7x contact gehad met een medewerker! Triest.
  • EugeneEugene
    Moderator

20 maart 2017, 14:19

Rdv schreef:

Ik kan al sinds januari geen correct stroomverbruik meer aflezen in mijn Nuon. Alleen met terugleveren uit krijg ik iets van gegevens maar een verbruik van 800 kw per maand strookt niet met mijn meterstanden. Al zeker 7x contact gehad met een medewerker! Triest.

Hoi Rdv,

Helaas hebben we al enige tijd last van een storing die invloed op meerdere delen van Mijn verbruik heeft. We verwachten dat we dit 30 maart op hebben gelost.

Onze verontschuldigingen hiervoor.

Groeten, Eugene
  • Rdvries
    Nieuwkomer
    Reacties: 4

31 maart 2017, 16:26

En het werkt nog steeds niet! Update niet plaatsgevonden of probleem niet op kunnen lossen?
  • EugeneEugene
    Moderator

3 april 2017, 15:55

Goedendag allen,

We hebben vandaag de updates aan de Playstore en App Store aangeboden. De updates verhelpen het probleem dat de detailgrafieken voor stroom niet meer werkten. De updates zouden vandaag of morgen beschikbaar moeten zijn.

Groeten, Eugene
  • Rdvries
    Nieuwkomer

7 april 2017, 17:23

En het werkt nog steeds niet! Overigens zijn updates aanbieden in de playstore ook geen oplossing voor mijn verbruik via jullie website.
  • Gerrit123 Auteur
    Nieuwkomer

8 april 2017, 13:13

Mag ik zo vrij zijn (en met alle respect) om aan te geven dat ik het enigszins bijzonder vreemd vind dat een applicatie al meer dan een maand niet werkt op jullie website, telkens wordt beloofd dat de applicatie dan op "x" hersteld wordt verwacht, en dan weer op "x" hersteld wordt verwacht. Telkens als ik inlog, worden mij verkeerde % waarden voorgeschoteld dat ik meer of minder (teveel of te weinig) verbruikt zou hebben. Inmiddels is het 8 april.

Mag ik jullie het advies geven om die applicatie gewoonweg offline te halen. Dan gaan we wel op zoek naar een andere "standen" aanbieder. Die zijn er (Gratis) voldoende. En daar worden de standen gewoonweg zonder problemen doorgegeven (via Liander).
  • EugeneEugene
    Moderator

10 april 2017, 15:08

Ik begrijp dat het teleurstellend is dat de 'gereeddatum' steeds wordt geschoven. Onze excuses hiervoor. Wij hadden dat ook graag anders gezien. Als het beter was geweest om de applicatie offline te halen dan hadden we dat gedaan. Het is echter zo dat niet alle klanten hier last van hebben. Als we de applicatie offline halen, hebben de andere klanten hier ook last van. Groeten, Eugene
  • Rdvries
    Nieuwkomer

11 april 2017, 21:52

Naar welke datum wordt nu gestreefd? Als je het niet erg vind eerst zien dan geloven....
  • EugeneEugene
    Moderator

20 april 2017, 16:34

Rdvries schreef:

Naar welke datum wordt nu gestreefd? Als je het niet erg vind eerst zien dan geloven....

Dat begrijp ik. En daar heb je ook helemaal gelijk in. Ik stel voor dat ik jullie via deze topic informeer als we alles op hebben gelost. Wat vinden jullie daarvan?

Groeten, Eugene
  • Ramond
    Nieuwkomer
    Reacties: 1

1 mei 2017, 14:45

De storing speelt al sinds november/december, helaas nog steeds niet opgelost... Via de website heb ik al diverse keren een melding gemaakt, helaas nooit wat op vernomen. De website zelf werkt hier en daar overigens ook niet optimaal, waarvan ik ook melding heb gemaakt en ook nooit een reactie op heb gekregen.

Het zou fijn zijn als "Mijn Verbruik" weer werkt zoals het moet. Het staat Nuon netjes om ons allemaal op de hoogte te houden van dit feit. Dus Eugene, ja graag, maar dan niet via dit topic! Doe dit via een brief (digitaal is prima) en stel iedereen op de hoogte. Dit hebben jullie tot nu toe slechts één maal gedaan ergens in december/januari. En ook een negatief bericht is een nieuwsbericht, laat gewoon weten dat jullie wel serieus met dit probleem bezig zijn! Ik heb nu het idee dat wij niet serieus worden genomen.
  • EugeneEugene
    Moderator

8 mei 2017, 16:12

Ramond schreef:

De storing speelt al sinds november/december, helaas nog steeds niet opgelost... Via de website heb ik al diverse keren een melding gemaakt, helaas nooit wat op vernomen. De website zelf werkt hier en daar overigens ook niet optimaal, waarvan ik ook melding heb gemaakt en ook nooit een reactie op heb gekregen.

Het zou fijn zijn als "Mijn Verbruik" weer werkt zoals het moet. Het staat Nuon netjes om ons allemaal op de hoogte te houden van dit feit. Dus Eugene, ja graag, maar dan niet via dit topic! Doe dit via een brief (digitaal is prima) en stel iedereen op de hoogte. Dit hebben jullie tot nu toe slechts één maal gedaan ergens in december/januari. En ook een negatief bericht is een nieuwsbericht, laat gewoon weten dat jullie wel serieus met dit probleem bezig zijn! Ik heb nu het idee dat wij niet serieus worden genomen.

Hoi Ramond,

Wij nemen onze klant zeker wel serieus. Alleen is deze storing niet met een druk op de knop opgelost. Ook wij hadden deze situatie het liefst achter ons willen hebben. We zijn in elk geval hard bezig om het op te lossen. Kan je hier nog eens aangeven welk gedeelte van onze website niet goed werkt?

Ik dank je voor jouw inbreng met betrekking tot de berichtgeving. Het is wel zo dat er meerdere manieren zijn om onze klanten op de hoogte te brengen als we alles op hebben gelost. Onze community is een van de plekken waar veel klanten van Nuon kijken, dus we zullen ook zeker hier een bericht plaatsen. En aangezien we in deze topic al met een groot aan klanten in gesprek zijn geweest, lijkt het mij ook een goed idee om ook dan hier een update te geven. Maar dit sluit natuurlijk niet uit dat we het ook op andere manieren aan onze klanten laten weten.

Ik hou jullie op de hoogte.

Groeten,
    Eugene

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie