Terug naar alle categorieën

Beantwoord Mijn Nuon App werkt niet

Trefwoorden:
37 Reacties
  • debiesven
    Nieuwkomer
    Reacties: 2

4 maart 2017, 08:08

Wat is de huidige status van de app voor kleinzakelijke klanten?
  • MarliesMarlies
    Moderator
    Reacties: 1135

6 maart 2017, 14:35

Daar is helaas nog niets van bekend. We hebben de intentie zeker om de app in de toekomst beschikbaar te maken voor onze (klein)zakelijke klanten. Het is echter nog even afwachten wanneer dat daadwerkelijk zal gebeuren.

Groet, Marlies
  • debiesven
    Nieuwkomer

6 maart 2017, 17:22

Marlies schreef:

Daar is helaas nog niets van bekend. We hebben de intentie zeker om de app in de toekomst beschikbaar te maken voor onze (klein)zakelijke klanten. Het is echter nog even afwachten wanneer dat daadwerkelijk zal gebeuren.

Groet, Marlies

Hoi Marlies, dat begrijp ik. Maar als ik teruglees dan is dit dezelfde status als de afgelopen 2 jaar. Dus iets concreter zou gewenst zijn. Als jullie er geen gehoor aan willen geven is dat ook een antwoord. Want daar lijkt het nu op met het uitstelgedrag.
  • EugeneEugene
    Moderator
    Reacties: 757

7 maart 2017, 15:00

debiesven schreef:

Marlies schreef:

Groet, Marlies

Zodra we daar iets concreets over kunnen melden, zullen we dat ook gelijk doen.

Groeten,

Eugene

Hoi Marlies, dat begrijp ik. Maar als ik teruglees dan is dit dezelfde status als de afgelopen 2 jaar. Dus iets concreter zou gewenst zijn. Als jullie er geen gehoor aan willen geven is dat ook een antwoord. Want daar lijkt het nu op met het uitstelgedrag.

• corsing
    Nieuwkomer

6 juni 2017, 19:53

Sinds een paar dagen klant bij Nuon. Mijn nuon apps gedownload, zowel ioS als android en beide werken niet, allee met mn PC kan ik in mn account komen. Als ik de ioS start op mn iPad zie ik een kringetje dat mn verbruiksgegevens laadt, dan stopt de app gewoon en er gebeurt niks. De android versie meldt dat ze niet bij mn accountgegevens kunnen en of ik de servicedesk maar wil bellen. Via de chat op mn pc gedaan, daar zagen ze water branden en mn vraag is opgetild naar de it meisjes&jongens. Ik zou wel een maltje krijgen hoe dit afloopt. Ben benieuwd ...
  • EugeneEugene
    Moderator

8 juni 2017, 14:48

corsing schreef:

Sinds een paar dagen klant bij Nuon. Mijn nuon apps gedownload, zowel ioS als android en beide werken niet, allee met mn PC kan ik in mn account komen. Als ik de ioS start op mn iPad zie ik een kringetje dat mn verbruiksgegevens laadt, dan stopt de app gewoon en er gebeurt niks. De android versie meldt dat ze niet bij mn accountgegevens kunnen en of ik de servicedesk maar wil bellen. Via de chat op mn pc gedaan, daar zagen ze water branden en mn vraag is opgetild naar de it meisjes&jongens. Ik zou wel een maltje krijgen hoe dit afloopt. Ben benieuwd ...

Hoi Corsing,

Ik begrijp dat het vervelend is als het nog niet werkt. Nadat het leveringscontract actief wordt, komt de app 2 á 3 dagen later online. Zou je morgen nog eens willen proberen om de Mijn Nuon app te verwijderen en opnieuw te downloaden?

Groeten,
    Eugene
  • corsing
    Nieuwkomer

8 juni 2017, 15:08

Klopt want sinds een uur werkt ie .. misschien wel handig en klantvriendelijk om dat ergens te vermelden ...
  • EugeneEugene
    Moderator

9 juni 2017, 14:32

corsing schreef:

Klopt want sinds een uur werkt ie .. misschien wel handig en klantvriendelijk om dat ergens te vermelden ...

Dank je voor de feedback.

Groeten,
    Eugene
  • Mcjm1
    Nieuwkomer

30 juli 2017, 17:56

Ook nu werkt de app niet op iPhone, wel op iPad. Melding is ook dat er iets fout gegaan is, en later geprobeerd moet worden.
    Enig idee wat daar de oorzaak van kan zijn?
  • EugeneEugene
    Moderator

1 augustus 2017, 15:34

Mcjm1 schreef:

Ook nu werkt de app niet op iPhone, wel op iPad. Melding is ook dat er iets fout gegaan is, en later geprobeerd moet worden.

Goedemiddag ,er konden een aantal klanten geen verbinding maken met de Mijn Nuon app. Het is wel eigenaardig dat de app het wel op de iPad doet. Doet de app het inmiddels wel? Heb je de laatste versie van de app op jouw telefoon?

Groeten,
    Eugene
  • Mcjm1
    Nieuwkomer

1 augustus 2017, 17:18

Eugene schreef:

Mcjm1 schreef:

Goedemiddag ,er konden een aantal klanten geen verbinding maken met de Mijn Nuon app. Het is wel eigenaardig dat de app het wel op de iPad doet. Doet de app het inmiddels wel? Heb je de laatste versie van de app op jouw telefoon?

Groeten,
    Eugene

Zojuist nog een keer geprobeerd in te loggen en nu blijkt het ineens wel te werken. Vreemd! Maar gelukkig is het nu opgelost.
  • EugeneEugene
    Moderator

4 augustus 2017, 16:28

Mcjm1 schreef:

Eugene schreef:

Mcjm1 schreef:

Groeten,
    Eugene

Zojuist nog een keer geprobeerd in te loggen en nu blijkt het ineens wel te werken. Vreemd! Maar gelukkig is het nu opgelost.

Daar ben ik blij om!

Groeten,
    Eugene

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie