Terug naar alle categorieën

Vraag Kan niet inloggen op de NUON app

3 Reacties
  • Geijs Auteur
    Nieuwkomer
    Reacties: 2

6 december 2017, 08:25

Goede morgen, Ik heb gisteren als nieuwe klant een Mij n NUON account aangemaakt en dat werkt alleen kan ik met dit account niet inloggen op de app. Ik heb geprobeerd om mij opnieuw te registreren voor de app met een ander email adres, krijg de melding dat de registratie gelukt is en dat ik een email ontvang met verdere instructies. Die email komt echter niet. (Ook niet in de spam). Kan nog wel gewoon inloggen op de Desktop versie van Mijn NUON. Hoop dat u mij kunt helpen.
  • Geijs Auteur
    Nieuwkomer

6 december 2017, 11:58

Als ik het email adres van "Mijn NUON" gebruik krijg ik de melding Het ingevoerde emailadres wordt al gebruitkt in combinatie met een ander klant nummer. Ingevoerde Klantnummer 3 x gecontroleerd is zoals in "Mijn Nuon" (webversie).
  • EugeneEugene
    Moderator
    Reacties: 875

13 december 2017, 16:10

Hoi Geijs,

Dank je voor jouw bericht. We hebben op dit moment problemen met het registreren en activeren van Mijn Nuon accounts. Dit kan een reden zijn. We hopen dit na aankomend weekend op te hebben gelost. Zou je het dan nog eens willen proberen? Lukt het niet, dan kan je het hier aangeven. Je kunt ons ook een bericht via Facebook en/of Twitter sturen. Dan pakken we het voor je op. Het spijt me dat ik dit niet op dit moment voor je op kan lossen.

Groeten,
    Eugene
  • Geijs Auteur
    Nieuwkomer

14 december 2017, 11:48

Bedankt voor je bericht Eugene.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie