Terug naar alle categorieën

Vraag inloggen Mijn NUON werkt niet

15 Reacties
  • Nasri Auteur
    Nieuwkomer
    Reacties: 2

2 december 2017, 14:05

Op 22 november 2017 account aangemaakt voor Mijn NUON. Bevestiging per email ontvangen echter kreeg steeds de melding ´Sorry, dit onderdeel is even niet beschikbaar´. Dit kan ivm bijv. onderhoud etc. gebeuren. Echter na een paar dagen en tot op heden nog steeds dezelfde opmerking. Met NUON service contact opgenomen per email en dit gemeld, bericht ontvangen dat uiterlijk na 5 dagen een reactie volgt. Nu 10 dagen later nog steeds geen reactie ontvangen. Vraag is Waarom kan ik niet inloggen in Mijn NUON en waarom krijg ik geen antwoord op mijn gestelde vraag?
  • EugeneEugene
    Moderator
    Reacties: 933

5 december 2017, 15:54

Hoi Nasri, welkom op onze community. Als het goed is moet dit inmiddels zijn verholpen. Zou je het nog eens willen proberen? Als ik via jouw e-mailadres zoek, kom ik een Mijn Nuon account tegen. Deze heeft echter bij het gedeelte van het klantnummer een serie letters staan. Zou je jouw klantnummer in het profiel hier willen zetten. Dan kan ik jouw klantgegevens zo nodig erbij pakken. Dan kan ik ook kijken wat de status van jouw e-mail is. Groeten, Eugene
  • Nasri Auteur
    Nieuwkomer

7 december 2017, 22:52

Goedenavond Eugene, na wederom diverse pogingen gedaan te hebben lukt het nog steeds niet en krijg ik nog steeds dezelfde fout melding. Een nieuw account aanmaken lukt ook niet omdat mijn e-mail al bekend is. Wachtwoord reset gedaan maar helpt ook niet. Het klantnummer is ....
  • EugeneEugene
    Moderator
    Reacties: 933

13 december 2017, 15:26

Hoi Nasri, ik zie dat jouw klantnummer inmiddels in jouw Mijn Nuon account is geregistreerd. Is het ook gelukt om in te loggen? Zo niet, vraag ik je om jouw cookies te verwijderen. Je kunt de cookies vinden door ctrl+shift+del in te drukken. Als je Chrome hebt, zie je bovenin 'het afgelopen uur'. Daar graag kiezen voor 'het eerste gebruik'. Andere browsers kunnen dit ook hebben. Bij Explorer kan je het laten staan. Dan wissen. Daarna de browser eerst sluiten en dan opnieuw proberen.

Groeten, Eugene
  • Nasri Auteur
    Nieuwkomer

16 december 2017, 11:59

Goedemiddag Eugene, nu van alles gedaan ook zoals aangegeven maar dit levert niets op. Inloggen op "Mijn Nuon" blijft onmogelijk en een nieuw account aanmaken geeft melding email bestaat al. Waarom zou je met het zelfde email adres geen nieuw account kunnen aanmaken? Al met ook totaal geen reactie van de klanten service gehad. Buiten gewoon SLECHT. Ik ga dan ook mijn klant zijn bij NUON opzeggen want dit werkt zo niet. Bedankt voor alle moeite maar NUON wil privé klanten niet helpen (sorry jij misschien wel), met hartelijke groet.
  • Harald66
    Nieuwkomer
    Reacties: 8

16 december 2017, 18:24

Nasri schreef:

Goedemiddag Eugene, nu van alles gedaan ook zoals aangegeven maar dit levert niets op. Inloggen op "Mijn Nuon" blijft onmogelijk en een nieuw account aanmaken geeft melding email bestaat al. Waarom zou je met het zelfde email adres geen nieuw account kunnen aanmaken? Al met ook totaal geen reactie van de klanten service gehad. Buiten gewoon SLECHT. Ik ga dan ook mijn klant zijn bij NUON opzeggen want dit werkt zo niet. Bedankt voor alle moeite maar NUON wil privé klanten niet helpen (sorry jij misschien wel), met hartelijke groet.

Hier precies hetzelfde, totaal geen reactie op het forum en ook niet bij andere sociale media.
    Word weer keihard met de neus op de feiten gedrukt waarom ik een aantal jaren geleden was weg gegaan.
    Er is in de tussentijd niets veranderd, privé klanten tellen niet bij Nuon.
  • Marcella
    Nieuwkomer
    Reacties: 4

17 december 2017, 10:33

Ik had het zelfde probleem, ik gebruik google chrome. Daar heb ik de laatste tijd meer problemen mee. Net even geprobeerd op internet explorer, daar kan ik wel inloggen.
  • Marcella
    Nieuwkomer
    Reacties: 4

17 december 2017, 10:37

Harald66 schreef:

Nasri schreef:

Hier precies hetzelfde, totaal geen reactie op het forum en ook niet bij andere sociale media.
    Word weer keihard met de neus op de feiten gedrukt waarom ik een aantal jaren geleden was weg gegaan.
    Er is in de tussentijd niets veranderd, privé klanten tellen niet bij Nuon.

Ik had het zelfde probleem, ik gebruik google chrome. Daar heb ik de laatste tijd meer problemen mee. Net even geprobeerd op internet explorer, daar kan ik wel inloggen.
  • Geijs
    Nieuwkomer
    Reacties: 8

18 december 2017, 09:55

Ik heb ook het zelfde probleem, Na het aanmaken van een account 2 weken gelden kan ik sinds een week niet meer inloggen.
  • Svenvan
    Nieuwkomer
    Reacties: 1

22 december 2017, 11:09

Ik heb ook precies het zeflde probleem ongeacht welke browser ik gebruik.

"Sorry, dit onderdeel is even niet beschikbaar" na het klikken van de activatie link.
  • Graaf
    Nieuwkomer

22 december 2017, 19:23

Ik probeer al twee weken in Mijn Nuon te komen maar het is nog altijd niet beschikbaar. De melding is "Sorry, dit onderdeel is even niet beschikbaar". Vraag me af hoelang "even" is. Een storing kan natuurlijk, maar twee weken????
  • Marjon
    Nieuwkomer

2 januari 2018, 15:56

Hier van hetzelfde laken een pak... Op 21 november mijn 'Mijn Nuon' account aangemaakt en bevestigd maar ik kan nog steeds niet inloggen. Ik ben een nieuwe klant en zou graag mijn gegevens inzien, wat nu dus niet kan. Heel vervelend en mijns inziens duurt dit zogenaamde onderhoud wel heel erg lang! Via de Nuon-app of via een andere browser lukt ook niet. Graag een oplossing Nuon! :? :(
  • kverschuren
    Nieuwkomer

5 januari 2018, 14:32

zelfde gelazer
    "Sorry, dit onderdeel is even niet beschikbaar".
    met windows : browser s en ook niet met linux browsers
    gaat lekker
  • Ria Baan
    Nieuwkomer

8 januari 2018, 19:13

Ook ik kan al weken niet inloggen , zo langzamerhand gaat mijn vertrouwen in Nuon weg
  • Emg
    Nieuwkomer

11 januari 2018, 18:37

Hallo Nuon, graag even reageren op al deze inlog-problemen. Ik kan zelf ook al wekenlang niet inloggen op Mijn Nuon!!!!
  • Edje
    Nieuwkomer

15 januari 2018, 19:48

Hier ook al meer dan een maand de zelfde problemen, zeer veel klachtem op het internet. Het si best wel schandalig dat ze opeens hier ook al niet meer het fatsoen hebben heir even te reageren en/of de klanten een mailte te sturen met deze probleem.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie