Terug naar alle categorieën

Vraag Geen activatiemail MijnNuon

Trefwoorden:
8 Reacties
  • Distael Auteur
    Nieuwkomer
    Reacties: 1

22 april 2017, 09:42

Goedemorgen, Ik heb me aangemeld op MijnNuon maar ontvang geen activatiemail, ook niet in mijn spambox. Hoe nu verder?
  • Distael Auteur
    Nieuwkomer

23 april 2017, 09:03

Distael schreef:

Goedemorgen, Ik heb me aangemeld op MijnNuon maar ontvang geen activatiemail, ook niet in mijn spambox. Hoe nu verder?

Ok, opgelost....na 11 uur!!!! kreeg ik 5 mailtjes met activatielink. Ik was gewoon wat ongeduldig :P
  • EugeneEugene
    Moderator
    Reacties: 875

1 mei 2017, 15:44

Hoi Distael,

Mijn verontschuldigingen voor de late reactie. Je was niet ongeduldig hoor ;) Wij waren gewoon even niet de snelste :(

Ik ben blij dat het op is gelost.

Groeten,
    Eugene
  • JanS
    Nieuwkomer

6 oktober 2017, 13:05

Hier helaas ook geen activatiemail ontvangen. Zouden jullie dit kunnen oplossen?
  • EugeneEugene
    Moderator

12 oktober 2017, 16:44

JanS schreef:

Hier helaas ook geen activatiemail ontvangen. Zouden jullie dit kunnen oplossen?

Hoi JanS, mijn verontschuldigingen voor de late reactie. Ik zie dat jouw account inmiddels is geactiveerd. Dat is mooi. Als we je nog ergens anders mee kunnen helpen, hoor ik het graag.

Groeten,
    Eugene
  • mohitranka
    Nieuwkomer
    Reacties: 2

8 december 2017, 19:43

Apologies for writing in english, but I also am waiting for an activation email (and confirmation of my emergency contract going through). Could you help with it?

Thanks,
    Mohit
  • EugeneEugene
    Moderator

13 december 2017, 15:44

mohitranka schreef:

Apologies for writing in english, but I also am waiting for an activation email (and confirmation of my emergency contract going through). Could you help with it?

Thanks,
    Mohit

Hi Mohit,

My apologies for the late response. I see that you had contact with a colleague of mine. Your Mijn Nuon contract is up but still has not been activated. This is because of some technical difficulties we have with Mijn Nuon. We are aiming to solve these problems at the latest on the 18th of December. Our apologies for the inconvenience.

Regards,
    Eugene
  • mohitranka
    Nieuwkomer
    Reacties: 2

13 december 2017, 19:16

Does that mean, Liander already knows about the contract being up, and will not disconnect irrespective of mijn nuon activation? or not?

Eugene schreef:

mohitranka schreef:

Thanks,
    Mohit

Hi Mohit,

My apologies for the late response. I see that you had contact with a colleague of mine. Your Mijn Nuon contract is up but still has not been activated. This is because of some technical difficulties we have with Mijn Nuon. We are aiming to solve these problems at the latest on the 18th of December. Our apologies for the inconvenience.

Regards,
    Eugene

• EugeneEugene
    Moderator

13 december 2017, 20:21

Hi Mohit, I just responded to your message on Twitter. Kind regards, Eugene

mohitranka schreef:

Does that mean, Liander already knows about the contract being up, and will not disconnect irrespective of mijn nuon activation? or not?

Eugene schreef:

mohitranka schreef:

Thanks,
    Mohit

Hi Mohit,

Regards,
    Eugene

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie