Terug naar alle categorieën

Vraag Welkomstbonus

5 Reacties
  • Five_Horizons Auteur
    Nieuwkomer
    Reacties: 2

4 juli 2017, 00:33

Vorig jaar heb ik op 1 juli een contract afgesloten en hierbij was een welkomstbonus van 245 euro die in de week voor einde contract zou worden uitbetaald. Ik heb deze nog niet ontvangen.

Wanneer komt deze?
  • EugeneEugene
    Moderator
    Reacties: 731

4 juli 2017, 15:59

Goedemiddag,

Dank je voor jouw vraag. Je geeft aan dat je op 1 juli een leveringscontract met ons af hebt gesloten. Ging deze toen ook op dat moment in, of ging het leveringscontract op 1 augustus in? Is het mogelijk dat je jouw klantnummer in jouw profielgegevens zet? Dan kan ik jouw klantgegevens erbij pakken.

Groeten,
    Eugene
  • Five_Horizons Auteur
    Nieuwkomer

4 juli 2017, 16:05

Ik heb het toegevoegd
  • EugeneEugene
    Moderator

5 juli 2017, 16:15

Dank je wel voor het toevoegen van jouw klantnummer. Ik vermoed dat het rond jouw verhuizing mis is gegaan. Ik kijk dit wat nader in en kom er snel op terug.

Groeten,
    Eugene
  • Five_Horizons Auteur
    Nieuwkomer

17 juli 2017, 13:03

Eugene schreef:

Dank je wel voor het toevoegen van jouw klantnummer. Ik vermoed dat het rond jouw verhuizing mis is gegaan. Ik kijk dit wat nader in en kom er snel op terug.

Groeten,
    Eugene

We zijn inmiddels al bijna twee weken verder en tot op heden nog geen reactie, helaas.
  • EugeneEugene
    Moderator

19 juli 2017, 15:22

Goedemiddag,

Mijn verontschuldigingen voor de late reactie. Ik zie dat je inmiddels met mijn collega hebt gesproken. Die heeft je geïnformeerd dat het welkomstgeschenk binnen 14 (inmiddels 12) werkdagen over wordt gemaakt.

Groeten,
    Eugene

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie