Terug naar alle categorieën

Beantwoord Opzeggen maar nog geen contract

Trefwoorden:
11 Reacties
  • agroen Auteur
    Nieuwkomer
    Reacties: 0

28 juni 2014, 08:03

Beste lezer,

ik heb mij aantal dagen geleden aangemeld voor Nuon maar wil dit proces zo spoedig mogelijk op stop zetten omdat ik toch niet voor Nuon wil kiezen. Zou u mij aub willen informeren hoe dit proces op stop gezet kan worden? Ik neem aan omdat het nog een lopend proces is dat het makkelijk afgezegd kan worden.

Bij voorbaat dank,

Amanda
    Gemarkeerd als antwoord: Marlies op 30 juni 2014, 14:52

Goedemiddag Amanda,

Wat jammer dat je toch niet voor Nuon kiest. Ik ben wel benieuwd wat de reden daarvoor is, misschien kan ik je overtuigen om toch klant bij ons te worden!

Je hebt altijd 14 dagen de tijd om je aanmelding te annuleren. Als je mij een privébericht stuurt met je adres, zal ik je aanmelding bij ons terugdraaien.

Met vriendelijke groet,

Marlies
    Nuon Webcare

Bekijk origineel
  • MarliesMarlies Antwoord
    Moderator
    Reacties: 1135

30 juni 2014, 14:52

Goedemiddag Amanda,

Wat jammer dat je toch niet voor Nuon kiest. Ik ben wel benieuwd wat de reden daarvoor is, misschien kan ik je overtuigen om toch klant bij ons te worden!

Je hebt altijd 14 dagen de tijd om je aanmelding te annuleren. Als je mij een privébericht stuurt met je adres, zal ik je aanmelding bij ons terugdraaien.

Met vriendelijke groet,

Marlies
    Nuon Webcare
  • Braam
    Nieuwkomer
    Reacties: 3

22 augustus 2014, 11:49

Marlies schreef:

Goedemiddag Amanda,

Met vriendelijke groet,

Marlies
    Nuon Webcare

Gisteren een verkoper van jullie aan de deur gehad, met een zeer mooie mondelingen aanbieding. 14 DAGEN BEDENKTIJD, zodat ik de aanbieding nog goed door kan nemen.
    Geen bevestiging gehad per mail zoals wat mij allemaal mondeling beloofd is.
    Ik heb nu te weinig vertrouwen in NUON om naar jullie over te stappen. Vond het ook erg slordig dat ik niks op papier kreeg alles moest via de I-Pad en wel NU meteen.
    Ook heb ik jullie al een mail gestuurd dat ik de bevestiging wilde ontvangen. Ik krijg een standaard e-mailreactie dat ik binnen 5 werkdagen bericht krijg op mijn gestuurde e-mail.
    Ik wil hierbij graag de aanmelding van gisterenavond terugdraaien, en enkel alleen een bevestiging van annulering ontvangen.
    Alvast bedankt,
    MVG,

Rachel
  • MarliesMarlies
    Moderator

22 augustus 2014, 16:51

Hallo Rachel,

Vervelend dat je zo'n slecht gevoel hebt overgehouden aan het bezoek van onze verkoper gisteravond. Jammer dat je hierdoor je overstap naar ons ongedaan wilt maken. Het klopt overigens dat je nog geen bevestiging hebt gekregen. Deze ontvang je pas zodra de aanmelding bij ons in de administratie is verwerkt. Dat is nu nog niet het geval. Ik zie dat je mij al een privébericht hebt gestuurd met je gegevens. Ik zal de overstap voor je annuleren.

Met vriendelijke groet,

Marlies
    Nuon Webcare
  • Braam
    Nieuwkomer

27 augustus 2014, 11:14

Goedemorgen, Inmiddels 4 dagen verder. U heeft hierboven beloofd de annulering door te voeren. Echter heb ik ondertussen het contractbevestiging ontvangen en een mail met de vraag naar mijn meterstanden.
    Ook heb ik al 2 keer telefonisch de annulering doorgegeven. Graag ontvang ik de bevestiging van de annulering vandaag per mail dit doet het bedrijf NUON niet ten goede! Ik hoop dat mijn vraag om annulering serieus behandeld wordt.
  • MarliesMarlies
    Moderator

27 augustus 2014, 11:33

Goedemorgen Rachel,

Zoals afgesproken hebben wij je aanmelding bij ons geannuleerd. Hiervan ontvang je automatisch een bevestiging van. We kunnen helaas niet altijd voorkomen dat je ook de bevestiging van de aanmelding en een meterstandenkaart van ons ontvangt, deze stonden namelijk al klaar om verstuurd te worden. Ik vind het vervelend dat we hiermee verwarring veroorzaken. Ik zal je zo een e-mail sturen waarin ik je annulering bevestig, dan heb je dat alvast zwart op wit.

Met vriendelijke groet,

Marlies
    Nuon Webcare
  • Braam
    Nieuwkomer

27 augustus 2014, 11:37

Goedemorgen Marlies,

Inmiddels is er zojuist telefonisch contact met mij opgenomen betreft ook mijn andere klacht ivm de manier waarom het product aan mij verkocht is.
    Deze klachtenafhandeling heeft zojuist netjes plaats gevonden.
    Bedankt voor uw tijd en moeite.

Mvg,
    R.M. Braam
  • MarliesMarlies
    Moderator

27 augustus 2014, 11:47

Goed om te horen dat we je klacht nu naar tevredenheid hebben opgelost Rachel! Ik heb je net de beloofde e-mail verstuurd. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,

Marlies
    Nuon Webcare
  • Kaipo
    Beginner
    Reacties: 15

15 mei 2017, 23:11

Daarom ook opzeggen voor mij 50 euro terwijl ik nu 22.50 betaal
    Aan de deur zei ze 17.50
    Ik blijf bij Eneco ik ben toch niet gek
    Marlies schreef:

Hallo Rachel,

Vervelend dat je zo'n slecht gevoel hebt overgehouden aan het bezoek van onze verkoper gisteravond. Jammer dat je hierdoor je overstap naar ons ongedaan wilt maken. Het klopt overigens dat je nog geen bevestiging hebt gekregen. Deze ontvang je pas zodra de aanmelding bij ons in de administratie is verwerkt. Dat is nu nog niet het geval. Ik zie dat je mij al een privébericht hebt gestuurd met je gegevens. Ik zal de overstap voor je annuleren.

Met vriendelijke groet,

Marlies
    Nuon Webcare

• Kellypinxt1993
    Nieuwkomer
    Reacties: 1

19 mei 2017, 21:32

Hoi k heb zelfde probleem is vandaag iemand aan deur geweest voor Nuon energie maar heb geen contract gekregen zat normaal bij essent en wil daar blijven wand vertrouw het niet zat goed mijn vriend is der ook niet mee eens wil het bij deze op zeggen azm mijn adres is .....
  • EugeneEugene
    Moderator
    Reacties: 652

22 mei 2017, 15:05

Kellypinxt1993 schreef:

Hoi k heb zelfde probleem is vandaag iemand aan deur geweest voor Nuon energie maar heb geen contract gekregen zat normaal bij essent en wil daar blijven wand vertrouw het niet zat goed mijn vriend is der ook niet mee eens wil het bij deze op zeggen azm mijn adres is ............

Goedemiddag. Dank je voor jouw bericht. Ik vind het jammer om te lezen dat je het contract wilt annuleren. Ik zal het voor je invoeren. Je geeft aan dat je het niet vertrouwde. Kan je mij daar meer over vertellen? Het is natuurlijk de bedoeling dat je een goed gevoel aan ons bezoek overhoudt. Ik hoop dat je ons er meer over wilt vertellen.

Ik heb jouw adresgegevens verwijderd. Anders is deze door iedereen te zien.

Groeten,
    Eugene
  • EugeneEugene
    Moderator
    Reacties: 652

22 mei 2017, 15:28

Kaipo schreef:

Daarom ook opzeggen voor mij 50 euro terwijl ik nu 22.50 betaal
    Aan de deur zei ze 17.50
    Ik blijf bij Eneco ik ben toch niet gek

Marlies schreef:

Hallo Rachel,

Met vriendelijke groet,

Marlies
    Nuon Webcare

Hoi Kaipo. Ik heb jouw annulering ook ingevoerd. Je krijgt daar op korte termijn een bevestiging van. Ook jouw anulering vind ik jammer.
    Je geeft aan dat je meer zou gaan betalen dan is afgesproken. Zou je daar wat meer over kunnen vertellen?

Alvast bedankt.

Groeten,
    Eugene

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie