Terug naar alle categorieën

Beantwoord Kom het eerste jaar duurder uit met blijven loont

Trefwoorden:
1 Reactie
  • a181087 Auteur
    Nieuwkomer
    Reacties: 0

18 december 2014, 13:33

Heb via de Nuon site berekend wat "blijven loont" mij het eerste jaar zou opleveren. Kwam op een negatief bedrag uit. Betaal dan namelijk ineens meer per kWh?! Om de klanten die al langdurig van Nuon gebruik maken te belonen, lijkt het mij beter dat Nuon een bonus op de jaarafrekening geeft. Zijn de klanten ook af van het aanmelden op internet en Nuon van de administratie daarvan.
    Gemarkeerd als antwoord: Demelza op 22 december 2014, 09:49

Hallo a181087,

Het kan zijn dat je huidige tarieven voordeliger zijn dan het eerste jaar met Blijven Loont. We hebben namelijk regelmatig hele scherpe contracten. Het verschil tussen die contracten en Blijven Loont is echter dat je de korting bij Blijven Loont krijgt zolang je klant blijft. Alle andere contracten geven slechts een tijdelijke korting. Bij Blijven Loont geven we een korting op de standaard variabele tarieven.

We hebben deze feedback al wel vaker ontvangen en gaan daar uiteraard mee aan de slag. We willen Blijven Loont in de toekomst voor meer klanten mogelijk maken. Over hoe en wanneer durf ik geen uitspraken te doen, maar we zijn er wel mee bezig.

In dit topic is er al een heel gesprek gaande over Blijven Loont. Wie weet dat je daar ook nog wat aan hebt.

Ik wens je alvast fijne feestdagen toe.

Met vriendelijke groet,

Demelza
    Nuon Webcare

Bekijk origineel
  • DemelzaDemelza Antwoord
    Moderator
    Reacties: 469

22 december 2014, 09:49

Hallo a181087,

Het kan zijn dat je huidige tarieven voordeliger zijn dan het eerste jaar met Blijven Loont. We hebben namelijk regelmatig hele scherpe contracten. Het verschil tussen die contracten en Blijven Loont is echter dat je de korting bij Blijven Loont krijgt zolang je klant blijft. Alle andere contracten geven slechts een tijdelijke korting. Bij Blijven Loont geven we een korting op de standaard variabele tarieven.

We hebben deze feedback al wel vaker ontvangen en gaan daar uiteraard mee aan de slag. We willen Blijven Loont in de toekomst voor meer klanten mogelijk maken. Over hoe en wanneer durf ik geen uitspraken te doen, maar we zijn er wel mee bezig.

In dit topic is er al een heel gesprek gaande over Blijven Loont. Wie weet dat je daar ook nog wat aan hebt.

Ik wens je alvast fijne feestdagen toe.

Met vriendelijke groet,

Demelza
    Nuon Webcare
    Never regret a day in your life, Good days give you happiness, Bad days give you experiences, Both are essential to life...

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie