Terug naar alle categorieën

Vraag Wanneer start contract

1 Reactie
  • BelindaVos Auteur
    Nieuwkomer
    Reacties: 0

25 februari 2017, 20:13

Hallo,

Onlangs heb ik Nuon afgesloten voor mijn huis, maar vind het nog een beetje onduidelijk wanneer het contract start. Ik wil het namelijk hebben vanaf 1 maart, maar zie niet zo goed staan of dat ook echt gaat gebeuren. Daarnaast ga ik ervan uit dat ik de meterstanden van die dag door moet geven. Klopt dat?
    Ik hoor het graag!

Met vriendelijke groet,
    Belinda
  • EugeneEugene
    Moderator
    Reacties: 577

27 februari 2017, 12:23

Hoi Belinda, dank je voor jouw bericht. Ik zie dat jouw leveringscontracten op 11 maart van start gaan. Dat wijkt af van wat jij doorgeeft. Ik zie dat je van een andere leverancier naar ons overstapt. Kan het zijn dat jouw leveringscontract daar pas op 10 maart afloopt? We hebben onderlinge afspraken dat als een klant binnen een bepaalde periode over wilt stappen, de nieuwe partij de einddatum van het leveringscontract respecteert. Dit om boetes (vanwege contractbreuk) te voorkomen. Kan je mij hier mee over vertellen?

Ja, je kunt de meterstanden aan ons doorgeven. Waarschijnlijk vraagt jouw huidige leverancier ze ook aan je. Dat geeft niet, dan krijgen we ze zeker binnen. :)

Met vriendelijke groet,

Eugene

Met vriendelijke groet,

Eugene

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie