Terug naar alle categorieën

Beantwoord Thermostaat boven of beneden

Trefwoorden:
2 Reacties
  • fcdvanputten Auteur
    Nieuwkomer
    Reacties: 0

5 maart 2014, 06:19

Wij gebruiken zeer regelmatig onze speksteenkachel in de woonkamer, daardoor nagenoeg geen actieve c.v.-installatie. Wij zetten wel de thermostaat op 20 C. Als de kamer op temperatuur is gaat natuurlijk de thermostaat uit (boven 20 grd.). Gevolg is wel dat nergens in de overige kamers (alles heeft een thermostaatknop) de radiator warmte afgeeft. Hoe lossen we dat op?
    Gemarkeerd als antwoord: Nancy op 5 maart 2014, 16:03

Hoi fcdvanputten,

Ik heb inmiddels antwoord gekregen van ons technisch adviseur waarvan ik denk dat je mee verder zal kunnen.

Je kunt er voor kiezen om de kamerthermostaat naar een andere kamer of hal te verplaatsen zodat je deze ruimtes apart kunt verwarmen met behulp van deze thermostaat. Je kunt ook kiezen voor een mobiele kamerthermostaat (bijvoorbeeld van Honeywell) en deze kun je plaatsen in welke ruimte je wilt. Mocht je de speksteenkachel niet gebruiken zet je deze mobiele thermostaat bijvoorbeeld in je woonkamer en wanneer je de speksteenoven wel gebruikt zet je de thermostaat in een andere ruimte. Voor informatie kun je terecht bij je installateur.

Met vriendelijke groet,

Nancy
    Nuon Webcare

Bekijk origineel
  • NancyNancy
    Moderator
    Reacties: 923

5 maart 2014, 14:36

Goedemiddag fcdvanputten, goede vraag! Ik ga de vraag voorleggen aan ons technisch adviseur en laat je via dit topic weten of en wat de oplossing hiervoor is.

Met vriendelijke groet,
    Nancy
    Nuon Webcare
    The seeds of kindness that you plant today, will one day bloom in the hearts of all that you touch.
  • NancyNancy Antwoord
    Moderator
    Reacties: 923

5 maart 2014, 16:03

Hoi fcdvanputten,

Ik heb inmiddels antwoord gekregen van ons technisch adviseur waarvan ik denk dat je mee verder zal kunnen.

Je kunt er voor kiezen om de kamerthermostaat naar een andere kamer of hal te verplaatsen zodat je deze ruimtes apart kunt verwarmen met behulp van deze thermostaat. Je kunt ook kiezen voor een mobiele kamerthermostaat (bijvoorbeeld van Honeywell) en deze kun je plaatsen in welke ruimte je wilt. Mocht je de speksteenkachel niet gebruiken zet je deze mobiele thermostaat bijvoorbeeld in je woonkamer en wanneer je de speksteenoven wel gebruikt zet je de thermostaat in een andere ruimte. Voor informatie kun je terecht bij je installateur.

Met vriendelijke groet,

Nancy
    Nuon Webcare
    The seeds of kindness that you plant today, will one day bloom in the hearts of all that you touch.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie