Terug naar alle categorieën

Beantwoord Nuon zakelijk is niet goedkoper, pas op!

Trefwoorden:
11 Reacties
  • robkorver Auteur
    Nieuwkomer
    Reacties: 3

20 juni 2014, 15:35

Vorig jaar heb ik me laten verleiden door over te stappen naar 'Nuon Zakelijk'. Na mondelinge berekening zou dit goedkoper zijn dan mijn vorige aanbieder, Eneco. Het zag er inderdaad redelijk uit totdat het eerste termijnbedrag al hoger ingeschat werd dan ik ooit betaald had. Nu krijg ik de jaarafrekening en zijn m'n kosten flink hoger dan voorgaande jaren. Nu zijn natuurlijk de transportkosten en energiekosten gestegen maar als ik dit met mijn (gelijk gebleven) verbruik vergelijk met een 'standaard' Eneco contract dan ben ik dus gewoon duurder uit bij Nuon Zakelijk. Ik ben er klaar mee, leugenachtige verkooppraatjes, dit neigt naar oplichting en ik stap zo snel mogelijk over naar om het even welke andere leverancier. Nooit meer Nuon voor mij en ik zal me inspannen om andere mensen ook te behoeden voor de fout die ik gemaakt heb.
    Gemarkeerd als antwoord: Nancy op 16 juli 2014, 14:13

Goedemiddag Rob, fijn dat je nog even ingaat op mijn privébericht. Ik kan de energieprijzen voor nu compenseren zodat je niet duurder bij ons uit bent (stuur je mij de prijzen/het voorstel nog even toe). Voor het aankomende jaar kunnen we bekijken of er een aanbieding is waar je meer tevreden mee bent. Voor het bespreken van een aanbieding kunnen we telefonisch contact met je opnemen. We willen je graag als klant behouden, maar nog veel liever als tevreden klant!

Met vriendelijke groet,
    Nancy, Nuon Webcare

Bekijk origineel
  • NancyNancy
    Moderator
    Reacties: 923

23 juni 2014, 09:23

Goedemorgen Rob, vervelend om te horen dat je niet te vreden bent over ons contract. We komen onze belofte om goedkoper te zijn niet na, excuses hiervoor. Mocht je hierover in gesprek willen gaan, wil je mij dan een privébericht sturen met het desbetreffende adres? Dan zorg ik dat de zakelijke klantenservice contact met je op zal nemen.

Met vriendelijke groet,
    Nancy, Nuon Webcare
    The seeds of kindness that you plant today, will one day bloom in the hearts of all that you touch.
  • robkorver Auteur
    Nieuwkomer

23 juni 2014, 13:52

Hallo Nancy, dank je voor je reaktie. Ik weet niet of 't zin heeft om nogmaals contact te hebben met jullie klantenservice, die gaan mij de jaarafrekening uitleggen terwijl ik die hier al op papier heb. Mij kan niet worden uitgelegd waarom 'Nuon Zakelijk' zelfs (relatief t.o.v. gestegen energie- en transportkosten) duurder uitvalt dan mijn vorige particuliere Eneco overeenkomst. Dit terwijl jullie verkooporganisatie bezwoor en beloofde dat Nuon zakelijk altijd goedkoper zou zijn. Dit is dus een leugen gebleken en ik word niet graag opgelicht. Als iemand mij kan uitleggen hoe dit zit en of er eventueel een fout gemaakt is waardoor ik een te hoge afrekening heb ontvangen dan hoor ik dit graag. Liefst per mail: ***

***E-mailadres verwijderd ivm privacy
  • NancyNancy
    Moderator

24 juni 2014, 08:41

Hoi Rob, dat kan ik mij voorstellen. Wil je mij alsnog een privébericht met de adresgegevens sturen? Dan zorg ik dat de juiste afdeling op je klacht ingaat (via e-mail). Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
    Nancy, Nuon Webcare
    The seeds of kindness that you plant today, will one day bloom in the hearts of all that you touch.
  • robkorver Auteur
    Nieuwkomer

15 juli 2014, 16:09

Ik krijg geen enkele reaktie van jullie. Ik neem aan dat ik genegeerd wordt omdat de voorgespiegelde energiekosten toch niet bleken te kloppen? Ik maak hier een zaak van en ondertussen loopt 23 juli mijn contract af. Jullie hebben je een uiterst onbetrouwbaar en onfatsoenlijk bedrijf getoond dus je bent mij in ieder geval kwijt als klant. Ik zal er alles aan doen om dit recht te zetten en anderen te behoeden voor jullie praktijken.
  • NancyNancy
    Moderator

15 juli 2014, 16:15

Goedemiddag Rob,

Ik betreur het dat ik die indruk bij je achter heb gelaten. Ik heb je privébericht eind juni binnen gekregen en beantwoord. Op mijn aanbod heb ik geen reactie van je gekregen, klopt dat?

Met vriendelijke groet,
    Nancy, Nuon Webcare
  • robkorver Auteur
    Nieuwkomer

15 juli 2014, 16:33

Hallo Nancy, ik zie nu dat je een privébericht hebt gestuurd dat ik niet gezien heb en ook geen melding van gehad heb, ik kijk ook niet regelmatig in dit forum want ik kan slecht tegen negativiteit. De afspraak was ook dat er per email gereageerd zou worden maar ik wil niet op alle slakken zout leggen. Je hebt het in je bericht over compensatie. Maar dan betaal ik toch volgend jaar wederom de hoofdprijs? Of heb ik dan weer dit gedoe? Daar pas ik voor.
  • NancyNancy Antwoord
    Moderator

16 juli 2014, 14:13

Goedemiddag Rob, fijn dat je nog even ingaat op mijn privébericht. Ik kan de energieprijzen voor nu compenseren zodat je niet duurder bij ons uit bent (stuur je mij de prijzen/het voorstel nog even toe). Voor het aankomende jaar kunnen we bekijken of er een aanbieding is waar je meer tevreden mee bent. Voor het bespreken van een aanbieding kunnen we telefonisch contact met je opnemen. We willen je graag als klant behouden, maar nog veel liever als tevreden klant!

Met vriendelijke groet,
    Nancy, Nuon Webcare
  • franklin44
    Nieuwkomer
    Reacties: 2

18 maart 2017, 14:27

Nuon Zakelijk net aan de deur gehad, tarieven waren interessant , de vorige keer 2 jaar terug bleken ze echter niet te kloppen met het uiteindelijke contract. heb toen geannuleerd.
    Expliciet om prijzzen inclusief BTW gevraagd, tot 3 keer toe en de getoonde prijzen incusief maandbedrag waren allemaal incl btw volgens de verkoper, ben benieuwd als ik maandag het contract krijg.
  • Eric
    Expert
    Reacties: 211

18 maart 2017, 16:11

wat was het voorstel dan ? 0,5619/m3 + 0,1752/kwh
    E-Techneut + W-prutser , PV-efficientie 2,75 kWh/kWp/dag , pelletkachel met cv-koppeling en tapwaterboiler incl heatpipe zonnecollector met homemade LCD arduino-nano pomp besturing, 6.5Kw Rocketstove spaceheater met automatische pelletvijzel. Raspberry Pi2 met Domoticz domotica zodat ik al die zelfbouwspullen niet zelf hoef te schakelen en te controleren ;-)
  • franklin44
    Nieuwkomer
    Reacties: 2

18 maart 2017, 21:02

Eric schreef:

wat was het voorstel dan ? 0,5619/m3 + 0,1752/kwh

Daltarief € 0,0397 € 0,1087 totaal € 0,1484 ex blijkt nu

Normaaltarief € 0,0502 € 0,1087 totaal € 0,1589 ex btw blijkt nu
    net het contract per e-mail

dus niet wat er aan de deur beloofd is en 400 euro duurder dan mijn huidige aanbieder
  • Eric
    Expert
    Reacties: 211

18 maart 2017, 21:23

actuele consumentenprijs van Nuon wat je gekregen hebt
    van de week nog nagevraagd.
    E-Techneut + W-prutser , PV-efficientie 2,75 kWh/kWp/dag , pelletkachel met cv-koppeling en tapwaterboiler incl heatpipe zonnecollector met homemade LCD arduino-nano pomp besturing, 6.5Kw Rocketstove spaceheater met automatische pelletvijzel. Raspberry Pi2 met Domoticz domotica zodat ik al die zelfbouwspullen niet zelf hoef te schakelen en te controleren ;-)

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie