Terug naar alle categorieën

Beantwoord Ingangsdatum contract

Trefwoorden:
1 Reactie
  • Robbie Auteur
    Nieuwkomer
    Reacties: 2

30 augustus 2014, 11:37

Hallo,

Ik ben overgestapt van energiemaatschappij naar NUON en nu loopt mijn huidige energiecontract bij mijn vorige energieaanbieder tot 1 oktober 2014 en mijn contract bij NUON gaat in op 2 oktober 2014. Heeft dit gevolgen? Bij wie betaal ik dan de elektriciteit en gas die ik gebruik op 1 oktober 2014?

Alvast bedankt,
    Robbie
    Gemarkeerd als antwoord: Barry op 1 september 2014, 12:53

Goedemiddag Robbie,

Welkom bij Nuon! Leuk dat je klant bij ons bent geworden. En ook welkom op ons forum. De datum heeft in dit geval geen gevolgen. Je verbruik wordt namelijk berekend op basis van je meterstanden. De meterstanden waarmee je bij ons ingeschreven wordt, sluiten naadloos aan op de eindmeterstanden bij de vorige leverancier. De meterstanden die je aan ons doorgeeft voor de start van je contract, vanaf die standen brengen wij het verbruik in rekening. Ik hoop dat ik hiermee je vraag heb beantwoord. Anders hoor ik het graag.
    Heb je je trouwens al aangemeld voor Nuonexclusief? Als klant bij Nuon spaar je dan mee voor leuke cadeau's. Ook krijg je korting op leuke acties en uitjes en kun je prijzen winnen.

Hartelijke groet,

Barry
    Nuon Webcare

Bekijk origineel
  • BarryBarry Antwoord
    Moderator
    Reacties: 938

1 september 2014, 12:53

Goedemiddag Robbie,

Welkom bij Nuon! Leuk dat je klant bij ons bent geworden. En ook welkom op ons forum. De datum heeft in dit geval geen gevolgen. Je verbruik wordt namelijk berekend op basis van je meterstanden. De meterstanden waarmee je bij ons ingeschreven wordt, sluiten naadloos aan op de eindmeterstanden bij de vorige leverancier. De meterstanden die je aan ons doorgeeft voor de start van je contract, vanaf die standen brengen wij het verbruik in rekening. Ik hoop dat ik hiermee je vraag heb beantwoord. Anders hoor ik het graag.
    Heb je je trouwens al aangemeld voor Nuonexclusief? Als klant bij Nuon spaar je dan mee voor leuke cadeau's. Ook krijg je korting op leuke acties en uitjes en kun je prijzen winnen.

Hartelijke groet,

Barry
    Nuon Webcare

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie